SZKOLENIE

Chodzą słuchy, że gadają już maluchy! Wczesna stymulacja logopedyczna niemowlaków, dzieci w żłobku i przedszkolu

PROWADZĄCA:
Karolina Nowak-Kuna – Autorka projektu: „Chodzą słuchy, że gadają już maluchy” obejmującego: gabinet logopedyczny, kurs dla rodziców i terapeutów dzieci z niedosłuchem „Terapia domowa malucha z niedosłuchem”, bezpłatną broszurę informacyjną dla rodziców i terapeutów „ABC badań słuchu”, stronę na facebooku, pomoce dydaktyczne do terapii dzieci z niedosłuchem. Doświadczenie zdobywała jako terapeuta „Dźwięków marzeń”, logopeda w PZG w Warszawie, przedszkolach, szkołach podstawowych.
 

⏩Szkolenie przeznaczone jest dla logopedów, neurologopedów, psychologów, pedagogów pracujących z małymi dziećmi.
⏩Bonusy szkoleniowe: imienny certyfikat, poczęstunek w trakcie szkolenia, materiały pdf przesłane dzień przed szkoleniem, egzemplarz Logorytmów.

ZAPISY ZAKOŃCZONE

Koszt szkolenia: 570 zł/os

✅ Termin: 18-19.02.2023 r.
✅ Czas trwania: 2 dni po 8 h 8.00 – 16.00
✅ Szkolenie stacjonarne
✅ Miejsce: Centrum Rozwoju i Terapii „Trampolina” ul. Wieniawskiego 66/8 Kraków
✅ Zgłoszenia: kontakt@centrumtrampolina.pl, tel. 787 633 310
✅ Ilość miejsc: ograniczona

Program szkolenia:

Dzień 1

  • Główne zasady i założenia pracy;
  • Miejsce pracy. Pierwsze spotkanie, powitanie, rytuały, materiały dla rodziców;
  • Karta pacjenta – wywiad, badanie; (konsultacje, odruchy i budowa aparatu artykulacyjnego, pozycja warg, pozycja języka, oddech, przestrzeń dla aromaterapii, mouthing, mała motoryka, duża motoryka, karmienie);
  • Tablet naszym wrogiem;
  • Gotowość komunikacyjna i samoobsługa;
  • Ramowy plan spotkania;
  • Komunikacja pozawerbalna bazą do komunikacji werbalnej (rola pauzy, głos jako podstawowe narzędzie pracy) – warsztat;
  • Wychowanie słuchowe, kąpiel słowna, ćwiczenia funkcji słuchowych;
  • LOGORYTMY – od rytmu do dźwięku, autorska pomoc wspomagając rozwój komunikacji werbalnej dla dzieci od 6 mż;

Dzień 2

  • Zaczarowane pudło: zabawy i zabawki wykorzystane w budowaniu fabuły terapii;
  • Warunkowanie słuchowe: jak wprowadzić ćwiczenie, cele, warunki przeprowadzenia, zabawy z TUBĄ – program autorski;
  • Elementy metody Knillów – wykorzystanie „Programu wprowadzającego” w terapii logopedycznej;
  • Elementy metody werbo-tonalnej jako fundament pracy z niemowlakiem: merytoryczne wprowadzenie do metody werbo-tonalnej, metoda werbo-tonalna od poczęcia, osiem najważniejszych zasad prowadzenia terapii werbo-tonalnej, zabawy samogłoskowe i sylabowe;
  • Onomatopeje – czy muszą być tak nudne?, prezentacja książeczki „Tutu i piła”;
pl_PLPolish